با خوردن گردو مشهد کسالت خود را از بین ببرید

یک مطالعه جدید به بررسی فواید سلامتی گردو مشهد می پردازد. این مطالعه نشان می دهد که گردو ممکن است انتخاب خوبی باشد. و این اولین بار نیست که محققان به این نتیجه می‌رسند.

تجزیه و تحلیل قبلی توسط همان محققان (شامل 365 شرکت کننده در مطالعه در 13 کارآزمایی) نشان داد که رژیم های غذایی غنی شده با گردو منجر به کاهش کلسترول کل و LDL (“بد”) در مقایسه با سایر رژیم ها می شود. از آن زمان، مطالعات بیشتری با شرکت کنندگان بسیار بیشتر در مطالعه و پیگیری طولانی تر منتشر شده است.

گردو تنها آجیل درختی است که منبع عالی امگا 3 آلفا لینولنیک اسید (2.5 گرم در اونس) است که تحقیقات نشان می دهد ممکن است در سلامت قلب، سلامت مغز و پیری سالم نقش داشته باشد.

3،4 علاوه بر این، تنها یک وعده گردو (1 اونس)، یا حدود یک مشت، حاوی انواع مواد مغذی مهم دیگر برای حمایت از سلامت کلی است، از جمله 4 گرم پروتئین، 2 گرم فیبر، و منبع خوبی از منیزیم. 45 میلی گرم). گردو همچنین انواع آنتی اکسیدان ها از جمله پلی فنول ها را ارائه می دهد.

به گفته پروفسور اپیدمیولوژی و سلامت جامعه در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مینه‌سوتا و محقق ارشد کاردیا، لین ام. استفن، دکترا، MPH، RD، «به نظر می‌رسد گردو خواران فنوتیپ بدنی منحصربه‌فردی دارند که مثبت‌های دیگر را به همراه دارد.

بر سلامتی مانند کیفیت بهتر رژیم غذایی تأثیر می گذارد، به ویژه زمانی که آنها شروع به خوردن گردو از جوانی تا بزرگسالی می کنند زیرا خطر بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، چاقی و دیابت افزایش می یابد.

تاریخچه رژیم غذایی به «مصرف‌کنندگان گردو»، «دیگر مصرف‌کنندگان آجیل» یا «بدون مصرف‌کننده آجیل» طبقه‌بندی شد و برای ارتباط بین عوامل خطر بیماری قلبی، از جمله مصرف رژیم غذایی، سیگار کشیدن، ترکیب بدن، فشار خون، چربی‌های پلاسما.

(به عنوان مثال، تری گلیسیرید)، غلظت گلوکز خون ناشتا و انسولین در 352 مصرف کننده گردو، 2494 مصرف کننده دیگر آجیل و 177 مصرف کننده بدون آجیل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *