جوراب ساق بلند دخترانه از گرفتن بوی بد پا جلوگیری می کند

پاهای بیماران دیابتی بسیار حساس است. برای جلوگیری از اختلالات گردش خون در بیماران، پاها باید راحت باشند. جوراب ساق بلند دخترانه مخصوصی که قسمت الاستیک را سفت نمی‌کنند برای دیابتی‌ها تولید می‌شوند که عفونت‌هایی که ممکن است در پاها ایجاد شود حیاتی است.

جوراب ساق بلند محصول فناوری جدید از تشکیل باکتری روی پا جلوگیری می کند. همچنین با اجازه دادن به پاها برای تنفس از بو جلوگیری می کند. کسانی که مدام جوراب نقره ای می پوشند، وقتی به راحتی خود عادت کنند، نمی توانند جوراب ساق بلند دیگری بپوشند. کسانی که جوراب هایی می خواهند که از رشد قارچ جلوگیری کند، می توانند جوراب هایی بخرند که عرق نمی کنند.

بسیار مهم است که اندامی که وزن کل بدن را تحمل می کند، مانند پا، راحت باشد. هنگام خرید جوراب ساق بلند، باید بررسی شود که آیا آنها از مواد طبیعی ساخته شده اند تا قیمت آنها. اگر می خواهید جوراب باکیفیت بخرید، باید بودجه مشخصی را تعیین کنید. مطمئناً جوراب هایی برای هر بودجه ای وجود دارد. جوراب های متعدد فروخته شده در سیستم به معنای بی کیفیتی نیست.

ابریشم از دو نوع کرم ابریشم وحشی و اهلی به دست می آید. ابریشم یک الیاف زیبا، نرم، براق و بادوام با منشأ حیوانی است که می‌توان آن را زیباتر کرد زیرا رنگ‌ها را واضح‌تر منعکس می‌کند. پارچه های ابریشمی فرم خود را به خوبی حفظ می کنند و کمتر چروک می شوند. این ویژگی برای ابریشم های خالص و رنگ شده معتبر است.

پارچه‌های بافته شده از الیاف اصلی که حاوی مقدار زیادی مواد وزن‌دهنده هستند، انعطاف‌پذیری کمتری دارند. الیاف ابریشم استحکام کششی بالاتری نسبت به الیاف پشم دارند. می توان آن را 10-30٪ بدون شکستگی کشید. با این حال، میزان کشش کمتر از پشم است.

ابریشم به دمای بالا حساس است. پیوندهای شیمیایی در ساختار آن شروع به شکستن بالای 100 درجه سانتیگراد می کند. اگرچه الیاف ابریشم مقدار کمی در درصد تولید الیاف جهانی است، اما درصدی که هنگام مقایسه ارزش به جای کمیت به دست می‌آید بسیار زیاد است، زیرا بسیار گران‌تر از سایر الیاف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *