خوردن بادام زمینی چینی توسط کودمان هوش آنها را تقویت می کند

بادام زمینی چینی سرشار از مواد مغذی است. آنها از نظر تغذیه ای متراکم و سالم هستند. در قسمت بعدی به مشخصات تغذیه ای بادام زمینی می پردازیم.

برخی از ترکیبات گیاهی که به راحتی در بادام زمینی در دسترس هستند عبارتند از رسوراترول، اسید کوماریک و فیتواسترول هایی که به اختلال در جذب کلسترول، ایزوفلاون ها و اسید فیتیک موجود در دانه های گیاهی کمک می کنند.

ممکن است به محافظت در برابر بیماری آلزایمر کمک کند. غذاهایی که سرشار از نیاسین هستند مانند بادام زمینی ممکن است از بیماری آلزایمر و زوال شناختی مرتبط با افزایش سن محافظت کنند. بادام زمینی منبع عالی نیاسین و ویتامین E است که هر دوی آنها در برابر بیماری آلزایمر محافظت می کنند.

ممکن است سلامت پوست را ارتقا دهد. طبق شواهد حکایتی، مصرف بادام زمینی ممکن است از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و آسیب محافظت کند. ویتامین E، منیزیم و روی موجود در بادام زمینی ممکن است با باکتری ها مبارزه کرده و پوست شما را درخشان کند.

بتاکاروتنی، یک آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی، ممکن است به بهبود سلامت پوست نیز کمک کند. با این حال، تحقیقات در این زمینه محدود است. ممکن است سلامت مو را بهبود بخشد.

فقدان تحقیقات علمی در رابطه با بادام زمینی و رشد مو وجود دارد. از آنجایی که بادام زمینی حاوی تمام اسیدهای آمینه و مقدار زیادی پروتئین است، ممکن است مکمل خوبی برای یک رژیم غذایی برای رشد مو باشد.

ممکن است علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) را کاهش دهد. تحقیقات کمی در این زمینه وجود دارد. شواهد حکایتی نشان می دهد که بادام زمینی ممکن است به درمان PCOS کمک کند زیرا حاوی چربی های تک غیراشباع است. برخی تحقیقات بیان می‌کنند که رژیم غذایی سرشار از این چربی‌ها می‌تواند به بهبود پروفایل متابولیک زنان مبتلا به PCOS کمک کند.

خاصیت آنتی اکسیدانی داشته باشد. بادام زمینی سرشار از ترکیبات گیاهی و آنتی اکسیدان های متعدد است. بیشتر این ترکیبات در پوست بادام زمینی موجود است که برای بهره مندی از تمام فواید آن باید به صورت خام مصرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *