خوردن زعفران سحرخیز یک کیلو رنگ مو مردم ترکیه را تغییر داده است

برخی از مواد معدنی و ترکیبات آلی موجود در زعفران ها به ویژه زعفران سحرخیز یک کیلو با جذب بهینه مواد مغذی به ویژه کلسیم مرتبط هستند.

با به حداکثر رساندن مقدار کلسیمی که بدن ما می تواند از غذا جذب کند، شانس بیشتری برای بهبود تراکم استخوان و جلوگیری از شروع شرایطی مانند پوکی استخوان و سایر بیماری های دژنراتیو مرتبط با افزایش سن داریم.

پژوهشی توسط دپارتمان ارتوپدی، بیمارستان شیجینگ، برای مطالعه و کشف اثرات درمانی کروسین بر پوکی استخوان ناشی از تخمدان در موش‌ها انجام شد که بعداً در مجله پزشکی مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد منتشر شد.

برای افراد ناآشنا، کروسین حاوی زعفران است. پس از مصرف 16 روزه قرص‌ها به موش‌ها، نتیجه‌گیری شد که این داروهای ناشی از زعفران از تحلیل استخوان ناشی از کمبود استروژن جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر این، مشخص شد که می تواند پوکی استخوان پس از یائسگی را در زنان مسن مدیریت کند.

زعفران

خانواده ویتامین B یکی از خانواده هایی است که اغلب در سلامت انسان نادیده گرفته می شود، اما نقش عمده ای در عملکرد عصبی در سراسر بدن دارد.

به طور خاص، محتوای بالای ویتامین B6 موجود در این ادویه می تواند به عملکرد روان سیستم عصبی ما کمک کند و از برخی از اختلالات مرگبار و خطرناک ناشی از عملکرد ضعیف سیستم عصبی جلوگیری کند.

تسکین درد همیشه یکی از خواص ارزشمند یک گیاه دارویی یا یک داروی طبیعی است و ترکیب فرار سافرانال موجود در زعفران به عنوان یک مسکن برای بسیاری از بیماران عمل می کند.

این عمل آرام بخش می تواند به تسکین درد، کاهش اضطراب و استرس، بهبود الگوهای خواب و به طور کلی آرامش ذهن و بدن کمک کند، که همیشه چیز خوبی است!

با بیش از 100 ترکیب مختلف که در شکل پیچیده زعفران عمل می کنند، آنتی اکسیدان ها ظاهر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *