دختری که با خوردن کاغذ روغنی برای حلوا خودکشی کرد

برای تهیه یک بسته روغنی، یک ورق کاغذ روغنی برای حلوا را از وسط تا کنید، غذا را به یک طرف اضافه کنید، سپس نصف دیگر کاغذ روغنی را روی غذا تا کنید. برای مهر و موم کردن، لبه ها را به هم بغلتانید و مطمئن شوید که فضای زیادی برای اتفاق افتادن جادو باقی می گذارید.

همانطور که بسته گرم می شود، بخار در داخل آن جمع می شود و یک غذای شاداب و شاداب ایجاد می کند که بدون افزودن روغن مرطوب می ماند. دفعه بعد که محصولات پخته شده بدون الهام را در اطراف خود قرار دادید، این را به خاطر بسپارید: فقط با کمی کاغذ روغنی و مقداری آیسینگ، می توانید یک کیسه لوله درست کنید و کمی طعم تزئینی به آن اضافه کنید.

به سادگی یک تکه کاغذ پوستی مستطیلی را به صورت مورب تا کنید، سپس آن را تا کنید. نیمی از آن را بردارید و دور دست بچرخانید تا به شکل مخروط در بیاید و سپس نیمه دیگر را بپیچید تا یک مخروط دیگر در اطراف دست اول ایجاد شود.

انتهای بیرونی را طوری بچسبانید که به هم بچسبد، آن را به صورت عمودی در یک لیوان نوشیدنی خالی با نوک باریک رو به پایین قرار دهید و آن را با مایه کیک پر کنید.

اگرچه احتمالاً هنگام خرید، پنیر را در پلاستیک پیچیده شده پیدا کنید، این مهر و موم های ضد رطوبت برای استفاده کوتاه مدت طراحی شده اند. روکش پلاستیکی می تواند رطوبت را به دام بیندازد، رشد کپک ها را تشویق کند و سطح آمونیاک در پنیرها را افزایش دهد که می تواند طعم آن را تغییر دهد.

در عوض، پوشش پلاستیکی را با کاغذ روغنی جایگزین کنید، که به پنیر اجازه تنفس می دهد و سپس آن را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید. در نسخه آگوست 1889 کانزاس فارمر، مردم فضیلت کاغذ پوستی را برای نگهداری لبنیات تمجید می کردند.

برای حفظ طعم کره تازه خرد شده بسته بندی شده برای تحویل به بازار، “بهترین ماده ای که تاکنون برای این منظور ابداع شده است، ما بدون تردید می گوییم کاغذ روغنی است.

وقتی کره به طور فشرده در چنین کاغذی پیچیده می شود، شما نه تنها می توانید یک کاغذ روغنی را حفظ کنید. اگر گوشت را به صورت فله می‌خرید، اما باید قبل از انجماد، آن را به اندازه‌های کوچک جدا کنید، کاغذ روغنی می‌تواند آن برش‌های گوشت را کنترل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *