در آمستردام چمن مصنوعی هلندی را به عنوان فرش استفاده می کنند

یک چمن مصنوعی هلندی زیبا در حیاط مایه مباهات هر صاحب خانه است. بسیاری از مردم علاقه مندان به چمن کاری هستند و از زمان و تلاش خود برای کامل کردن چمن خود دریغ نمی کنند. با این حال، همه شرایط مناسب برای رشد و نگهداری یک چمن عالی را ندارند.

چمن مصنوعی زیبا، بسیار بادوام، بسیار کاربردی و نگهداری آسان، امروزه هم در داخل و هم در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. با توسعه فناوری تولید و مواد مورد استفاده، چمن مصنوعی اکنون به طور صادقانه از ظاهر طبیعی چمن مانند با ترکیب ضخامت ها و رنگ های مختلف الیاف تقلید می کند.

چمن مصنوعی می تواند یک راه حل عالی برای حیاط، تراس یا بالکن باشد. دوام طولانی چمن مصنوعی باعث می شود رنگ سبز آن برای مدت طولانی زنده بماند. چمن مصنوعی بادوام است، در برابر آفتاب محو نمی شود، در برابر سایش مقاوم است و لیز نمی خورد.

چمن مصنوعی مرغوب و متراکم فضای دلپذیری را در خانه، حیاط و همچنین در کافه یا باغ رستوران برای شما فراهم می کند. رطوبت را جذب نمی کند و در برابر آب و هوا مقاوم است. این یکی از مزایای بزرگ چمن مصنوعی است، بنابراین برای کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز توصیه می‌شود.

بدون هزینه نگهداری اضافی نگهداری چمن مصنوعی آسان است، نیازی به چمن زنی یا آبیاری ندارد. به همین دلیل، برای زمین های بازی، زمین های ورزشی بسیار مناسب است، زیرا قبض برق را کاهش می دهد و آب و زمان ارزشمند را صرفه جویی می کند.

چمن مصنوعی علاوه بر اینکه برای زمین های بازی، زمین های بازی و محوطه های استخر مناسب است، راه حل خوبی برای تراس ها و بالکن ها است! در ترکیب با گیاهان گلدان طبیعی و مبلمان باغ، می توانید به راحتی واحه سبز خود را برای لذت ایجاد کنید.

دمای چمن مصنوعی به طور قابل توجهی بیشتر از دمای چمن طبیعی در شرایط آب و هوایی یکسان است. چمن های پلاستیکی ممکن است در هوای گرم بیش از حد گرم شوند و غیر قابل استفاده شوند. چمن مصنوعی می تواند با جذب تشعشعات بیشتر نسبت به علف های زنده و تا حدی کمتر، با جابجایی گیاهان زنده ای که می توانند دی اکسید کربن را از طریق فتوسنتز حذف کنند، به گرمایش جهانی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *