در هند عروس را با درب ضد سرقت طوسی وارد جشن می کنند

درب ضد سرقت طوسی داخلی شیشه ای بسیار غیر معمول و اصلی در نظر گرفته می شوند. این می تواند سیستم های چرخشی یا کشویی باشد. در این مقاله بلوک های درب در نظر گرفته می شود که بوم های آن بیش از 90 درصد مساحت آن را شیشه و تا 10 درصد را می توان فریم آلومینیومی یا ایمپوست اشغال کرد.

جعبه ها و آرشیتروها آلومینیومی یا چوبی هستند که با یک فیلم تزئینی مانند درب های ضد سرقت داخلی PVC پوشیده شده اند. آیا عملی است، ایمن است و سؤالات مهم دیگر در زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت. درهای داخلی ساخته شده از شیشه دارای مزایای زیادی هستند، از جمله راه حل های مختلف طراحی و ظاهر مدرن.

اگرچه تولید کنندگان درب ضد سرقت در مقایسه با مواد استاندارد ام دی اف و چوب زیاد نیستند، اما طیف وسیعی از الگوها و الگوهای مختلف برای انتخاب درب شیشه ای مناسب برای هر طراحی اتاق کافی است. روش های مختلفی برای اعمال الگوها بر روی شیشه وجود دارد، مانند چاپ عکس، فیوزینگ، ترسیم طرح کلی، حکاکی، سندبلاست، اچینگ اسید درمانی.

مقاومت در برابر سرقت یکی از مهمترین ویژگی های درب ورودی درب ضد سرقت است. توجه داشته باشید که تنها 13 کلاس مقاومت در برابر سرقت وجود دارد. با این حال، اگر ما به طور انحصاری در مورد درهای جلو صحبت می کنیم، تنها 4 مورد اول را باید در نظر گرفت.

از درجه 5 تا 13، استانداردهای فنی ساختارهای درب ضد سرقت خاصی را توصیف می کنند که در بانک ها، خزانه های خصوصی و غیره نصب می شوند. دو کلاس اول مقاومت در برابر سارق حتی شایسته توجه نیستند.

اغلب، تولید کنندگان به طور خاص طراحی برگ درب را در چندین مکان به طور همزمان تقویت می کنند. این امر باعث می شود از پایداری درب ضد سرقت حتی در برابر قوچ اطمینان حاصل شود. اگر لولاها در داخل ساختار پنهان شده باشند، قطع آنها غیرممکن است افزایش اضافی مقاومت در برابر سرقت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *