زنی که دمپایی لویی ویتون را به عنوان وسیله تزئینی در خانه اش گذاشته است

نسل بزرگتر معتقد است دمپایی لویی ویتون را فقط می توان به زوج ها داد. به عنوان مثال، شما به یک جشن تولد برای یک دوست متاهل یا یک دوست دختر متاهل دعوت شده اید و تصمیم گرفتید دمپایی بدهید. اگرچه شخصی تعطیلات دارد، اما باید دو جفت برای زن و شوهر ارائه دهید.

بر اساس خرافات، آنها تا ابد با خوشبختی زندگی خواهند کرد. خانه داری. چنین هدیه ای هرگز اضافی نخواهد بود. حتی اگر مهاجران جدید از قبل کفش های داخلی داشته باشند، این هدیه به مهمانان این خانه خدمت می کند.

قبل از خرید اولین کفش خانگی که دوست دارید به عنوان هدیه، در مورد چنین لحظاتی فکر کنید یک شخص به چه چیزی علاقه دارد یا انجام می دهد، چه چیزی را دوست دارد. یک هدیه اصلی مطمئناً فرد را خوشحال می کند و دوستی شما را تقویت می کند.

و بالاخره بچه ها آنها از گزینه های روشن برای کفش های خانگی کاملاً خوشحال خواهند شد، به خصوص اگر دمپایی ها با نقاشی های شخصیت های مورد علاقه آنها تزئین شده باشند. دختران عاشق رنگ های پر جنب و جوش هستند، در حالی که پسران عاشق رنگ های قهوه ای، بنفش و سبز هستند.

ماده ای که پاشنه و کف دمپایی زیردریایی از آن ساخته شده است، اهمیت چندانی ندارد. اغلب از لاستیک سیاه متخلخل استفاده می شود. اما در صورت تمایل مشتری، می توان زیره هر سایه دیگری را تحت سفارش ساخت.

جالب ترین چیز این است که لاستیکی که برای ساختن کفی دمپایی غواص استفاده می شود، تست لغزش را روی سطحی چرب انجام می دهد. این امر امکان محافظت از کارگران در مناطق لغزنده را از سقوط، که همیشه می تواند منجر به صدمات ناشی از کار شود، ممکن می سازد.

برای اینکه دمپایی ظاهر خود را از دست ندهد، داخل هر جفت مقوا قرار می گیرد که شکل خود را حفظ می کند. دمپایی ساب مارینر کفشی عالی و راحت است که از مواد مرغوب ساخته شده است. او شایسته توجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *