ساعت ست رومانسون تک موتوره موجب بهبود بی خوابی می شود

حرکات کنترل نشده دست در شب گاهی منجر به خراش و ترک شیشه و مشکلات دیگر ساعت ست رومانسون تک موتوره می شود. بله، و دست باید از کمربند استراحت کند. برای فعالیت های ورزشی، مدل های روی بند سیلیکونی یا لاستیکی یا روی یک دستبند فلزی بهینه خواهد بود. این مواد از عرق شور نمی ترسند، اما یک کمربند چرمی طبیعی از آن خورده می شود.

هر 1.5-2 سال یک بار، به دلیل خراب شدن احتمالی واشرها و خشک شدن درزگیر، لازم است سفتی درب پشتی بررسی شود. در مراحل آزمایش، واشرهای داخل کیس و تاج تعویض می‌شوند و از درزگیر جدید استفاده می‌شود.

ساعت ها باید از گرمای بیش از حد و هیپوترمی محافظت شوند به عنوان مثال، آنها را نباید در آفتاب یا در یخبندان رها کرد. این همچنین روان کننده آب بندی را خراب می کند، باعث ایجاد ترک در مواد واشر لاستیکی می شود و تراکم را تحریک می کند. عطرها و سایر لوازم آرایشی می توانند باعث خوردگی قاب و حلقه های دستبند شوند.

هر ساعت مکانیکی و کوارتزی از میدان مغناطیسی می ترسد. بنابراین، آنها را نباید در نزدیکی لوازم صوتی، بلندگوها یا وسایلی که میدان مغناطیسی ایجاد می کنند، رها کرد یا از آنها استفاده کرد. محصولات معمولی با حفاظت ضد مغناطیسی عرضه نمی شوند، آنها مغناطیسی می شوند و سرعت سفر را تغییر می دهند: مکانیک ها بیشتر شتاب می گیرند، کوارتزها کند می شوند.

تمام ساعت ها برای محافظت در برابر مایع و بخار با مهر و موم آب بندی می شوند. چنین واشرهایی از قرار گرفتن در معرض گرما و رطوبت به طور همزمان بدتر می شوند، آنها تغییرات دمایی ناگهانی را دوست ندارند. بنابراین، رفتن به حمام، سونا و دوش آب گرم در آنها به شدت توصیه نمی شود. آنها احتمالاً از چندین چنین کمپین جان سالم به در خواهند برد، اما هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *