شال اشکی خاص براق جدید

اگر استایل و تیپ تان برایتان تکراری شده است به آسانی و با تغییرات بسیار کوچک میتوانید سبب تغییرات چشم گیر و مثبتی شوید مثلا رنگ شال خود را با کیف یا کفش تان ست کنید. میتوانید حتی طراحی شال را تغییر بدهید و از شال اشکی خاص استفاده کنید که سبب خاص شدن کل تیپ شما میشود در ضمن با توجه به اینکه در تابستان هوا بسیار گرم میشود شما میتوانید نوع حریر این شال را خریداری کنید.

شال اشکی خاص براق جدید

خرید شال اشکی

خرید شال اشکی

  1. در خرید شال، علاوه بر رنگ های متنوعی که دارند میتوان به طرح های خاص و متنوع شان نیز اشاره کرد برای مصارف خانه نیز میتوانید از نمونه های ارزان قیمت نخی خریداری کنید.

شال یا روسری

این قضیه تا حدودی سلیقه ای هست و بستگی به خودتان دارد که به کدام بیشتر علاقه داشته باشید و از طرفی نسبت به کدام احساس راحتی ندارید مثلا سر خوردن زیاد از مشکلات بارز اکثر روسری ها هست و از مشکلات شال نیز میتوان به سردرگمی در انتخاب مدل درست بستن اشاره کرد. چرا که مدل بستن آن بسیار متنوع تر از روسری هست و این مسئله انتخاب مدل درست را سخت میکند.

جنس روسری و شال

نخی:این نمونه در حقیقت از پنبه بدست می آید و روسری و شال درست شده از این جنس بسیار خنک هست و میتوان یکی از بهترین انتخاب ها برای فواصل گرم باشد همچنین شستن این روسری ها آسان هست و دارای سر خوردگی کمی هستند.

حریر: نازک، خنک، سبک، لخت و لطیف بودن از ویژگی های بارز این نوع روسری و شال ها هست قیمت بیشتر نسبت به نمونه نخی دارند و سر خوردگی -اش نیز بیشتر هست.

ساتن: براق و صاف بودن خصوصیت اصلی این نوع روسری هست و از این نمونه برای لباس مجلسی و رسمی استفاده میشود قیمت آن بالا بوده اما نسبت به ابریشمی پایین تر هست.

ابریشم: لطیف و سبک هست و بسیار مقاوم جنس بسیار خوبی دارد به گونه ای که به راحتی چروک نمیشود وبا توجه به جنسی که دارد شما در تمام فصل ها میتوانید آن را بپوشید.

پشمی: این نمونه فقط برای زمستان هست و نمیتوانید در فصل های گرم آن را سر کنید.

موهر :این نمونه نیز تنها مناسب فصل سرما هست و دارای کرک هست.

سیلک :مقاومت بالا در مقابل چروک شدن نرم و لطیف هست.

لنین: این نمونه شال مناسب برای آب و هوای شرجی است.

طرح های روسری و شال

طرح سنتی: که بیشتر شامل گل و گیاهان هست و از رنگ های طلایی و در موارد قرمز و سبز استفاده میشود.

طرح مدرن :چهارخانه یا اشکی در برخی موارد طرح های نقاشی نیز استفاده میشود و بطور کل بسیار متنوع هستند در اینجا چند مورد نام برده ایم:

شال اشکی براق

شال اشکی براق شال حریر یک شال بسیار نازک و محبوبی است مخصوصا نمونه براق آن که در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده هست قیمت آن نیز بستگی به جنس، طرح ، اندازه دارد.

در میان رنگ ها مشکی یکی از محبوب ترین رنگها هست و برخلاف تصور فقط مخصوص مراسم عزا نیست بلکه شما میتوانید آن را با هر لباسی به راحتی ست کنید مخصوصا اگر مدل اشکی براق باشد. در ایران بازار شال فروشی زیادی موجود هست و شما میتوانید به راحتی بهترین ها رو انتخاب کنید.

در دنیای مد شال یک اکسسوری بسیار محبوب بین بانوان محسوب میشود و در مراسم های رسمی و غیر رسمی همواره از آن استفاده میکنند چرا که علاوه بر اینکه یک پوشش بسیار مناسب محسوب میشود. میتواند روی تیپ شما نیز اثر مثبت بگذارد و شما رو خوش استایل کند اما در هنگام انتخاب شال باید مواردی در نظر داشته باشید.

اولین چیزی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، که روسری کاملا رو سر شما راحت باشد نه آنقدر سبک که حسش نکنید و نه آنقدر سنگین که شما را اذیت کند موضوع بعدی جنس این نوع شال ها هست که میتوان گفت حریر و ابریشم جز بهترین جنس ها هستند مسئله مهم بعدی عبور هوا هست که در حقیقت میتوان گفت روسری خنک باشد چرا که نباید فرد احساس خفقان یا گرما کند و در آخر مقاومت زیاد در برابر چروک چرا که چروک سبب میشود که شال شما جلوه زشتی بگیرد

شال در حقیقت یک پوشش ضروری هست و به همین خاطر تولید آن مانند سایر لباس ها به صورت انبوه است جنس های شال ها نیز متفاوت هست و اینکه بانوان میتوانند در هر فصل و هر شرایط شال مخصوص انتخاب کنند از جمله یکی از شال هایی که جنس آن مناسب فصل تابستان هست شال اشکی براق و شما میتوانید در مهمانی های رسمی و دوستانه آن را سر کنید.

شال ها را در شرایط کاملا استاندارد و ابعاد مختلفی تولید میشوند که همین مسائل سبب شده که جایگزین بسیار مناسبی برای روسری باشد. موارد مهم دیگری که درمورد شال باید به آن توجه کنید در زیر آورده ایم ؛

دوخت:

دوخت شال بسیار مهم هست چرا که تاثیر مستقیمی روی کیفیت شال دارد یعنی هر چه قدر که شال شما خوش دوخت تر باشد امکان خراب شدن آن کمتر هست و اینگونه نیز مطمئن میشوید که میتوانید شال تان را برای سالیان سال بپوشید و در واقع عمر طولانی خواهد داشت

قابلیت شستشو :

به راحتی میتوانید آن را شستشو دهید و کثیفی ها را از آن پاک کنید بدون اینکه تغییری در ظاهر شال ایجاد شود البته توجه داشته باشید که با آب داغ آن ها را نشویید و همچنین از مواد شوینده بسیار قوی نیز استفاده نکنید

ضد حساسیت :

اگر شما دچار حساسیت پوستی هستید بدون ترس و استرس میتوانید از این محصول استفاده کنید و کاملا ضد حساسیت هست

مشخصات شال اشکی

مشخصات شال اشکی شال حریر دارای مشخصات بسیار زیادی هست از نظر جنس، نوع و ساختاری که دارد بیشتر شال های اشک دارای برجستگی هایی شبیه به اشک هستند و خیلی این برجستگی ها سبب زیبایی شال شده است و در مواردی هم انتهای شال منگوله های وجود دارد که شال فانتزی تر و زیبا تر میکند

خنک بودن :

جنس این نوع شال ها از حریر هست و به همین خاطر به گونه ای نیست که شما دچار تعریق شوید از طرفی هوا به راحتی در بین شال رد میشود و به اصلاح در آن سر تنفس دارد

زیبایی:

از طرح اشک در برخی مانتو ها نیز به کار برده شده است اما نمونه های شال آن دارای زیبایی خیره کننده بیشتری هست و از کیفیت بالاتری هم برخورد دار هست این شال ها را تمام خانم های خوش پوش میپسندند چرا که طراحی آن ویژه هست و نه خیلی ساده است و نه پیچیده در کل یک تعادل عالی ایجاد کرده است.

سبک:

وزن بسیار کمی دارد و موقع سر کردن حتی درست آن را احساس نمیکنید که روی سرتان هست همین قضیه سبب برتری اش نسبت به نمونه های سنگین شده است.

رنگبندی:

دارای رنگ بندی مختلفی هست و این گونه به راحتی با هر لباسی که بخواهید میتوانید آن را ست کنید و دیگر نمیخواهد لباس هایی بپوشید که دارای رنگ های متفاوت از هم هست.

منگوله دار :

برخی از این نمومه شال ها در انتهای خود دارای منگوله هستند و این منگوله ها اگر کمی سنگین باشن علاوه بر زیبایی به بهتر وایسادن شال هم کمک میکند.

قیمت مناسب:

در مقابل سایر شال ها قیمت بسیار پایین تری را پرداخت میکنید در حالی که کیفیت عالی دارد و از نظر ظاهری هم بسیار زیبا هست و میتوانید حتی در بسیاری از مهمانی ها آن را بپوشید.

کاربرد و مصارف شال اشکی

کاربرد و مصارف شال اشکی در اینجا سعی داریم که کاربرد این نمونه شال را بیشتر برای شما توضیح دهیم و مصارفی که دارد نام ببریم:

البته قبل از هر تقسیم بندی باید این را بدانید که شال اشک مناسب فصل تابستان هست و نمیتواند انتخاب خوبی برای فواصل سرد باشد.

مهمانی:

چه به یک مهمانی رسمی و چه دوستانه دعوت شده باشید بهتر است که این نمونه شال انتخاب کنید چرا که بخاطر خنک و سبک بودنش شما کاملا راحت هستید همچنین برای زیبایی اش در این نوع مهمانی ها شما بسیار خاص تر میکند.

خیابان و بازار :

اگرقصد خرید دارید یا میخواهید قدم بزنید بهترین کار این هست که این نمونه شال را انتخاب کنید چرا که به راحتی میتوانید در هنگام حرکت روی سرتان باشد و اگر آن را محکم بسته باشید امکان سر خوردنش نیست و با خیال راحت میتوانید مسافت های طولانی قدم بزنید.

عروسی:

شاید فکر کنید این شال برای عروسی مناسب نیست چون زرق و برق زیادی ندارد اما برخلاف آن بسیار جنس حریر خوب هست و در عین سادگی معمولی نیست و طرح آن خیلی منحصربفرد هست.

دورهمی های دوستانه :

اگر این گونه دورهمی ها زیاد میروید حتما از نمونه شال اشکی خریداری کنید تا دوستان خود را با استایل جدیدتان شگفت زده کنید این نمونه شال اصولا به هر صورتی می آید و بخاطر طرح های ساده اش همواره مد هست.

مراسم های مذهبی:

اگر شخصی هستید که دائم حجاب دارید با گرم شدن هوا بسیار اذیت میشوید و در چنین وضعی باید از این نمونه شال های اشکی خریداری کنید تا دچار تعریق زیادی نشوید و بدنتان عرق سوز نشود.

فروش ارزان شال اشکی خاص

فروش ارزان شال اشکی خاص شال های اشکی خاص با طرح ها و مدل های خاص وجود دارد که قیمت اشان نیز بسیار مناسب هست و نیاز نیست که شما هزینه هایی بالایی برای آن پرداخت کنید. البته این موضوع به این معنی نیست که شما قرار هست شال هایی با کیفیت پایین انتخاب کنید شما برای انتخاب دستتان باز هست ومیتوانید شال های با کیفیت همرا با قیمت مناسب خریداری کنید.

این شال ها مزیت های فراوانی دارند.

از جمله مزیت ویژه آن زیبایی اش است که به تمام اشخاص می آید و در نگهداری آن نیز دقت لازم داشته باشید و هنگام شستنش زیاد چنگ نزنید یا آن را تا کنید بعد در کمدتان قرار دهید.

اگر شما بانوی محجبه ای هستید و در تابستان بخاطر پوشش زیاد، اذیت میشوید میتوانید از این نمونه شال ها استفاده کنید که بسیار خنک و هوا رابه راحتی ازخود عبور میدهد

این نوع شال ها مناسب برای تمام سنین است و بانوان در هر سنی که باشند بدون هیچ گونه محدودیتی میتوانند خریداری کنند چه بانوی ۵۰ ساله باشد و چه دختر ۱۵ ساله پس این شال ها مناسب همه هست و نمیتوان گفت که فقط برای بانوان جوان طراحی شده است.

کارخانه شال اشکی خاص

کارخانه شال اشکی خاص ایران قطب تولید شال و روسری هست و در خاور میانه بین تمام کشور ها معروف هست. انواع شال ها در مدل های مختلف تولید و در مواردی حتی صادر میکند که یکی از خاص ترین نمونه ها شال اشکی هست و در اینجا میخواهیم نگاه کلی به تولید شال داشته باشیم

از جمله مواردی که برای تولید باید به آن توجه داشته باشید

۱_انتخاب رنگ مناسب :

سعی کنید رنگی انتخاب کنید که دارای محبوبیت زیادی است مانند رنگ سیاه ، سفید و رنگ های روشن همچنین رنگ سال که با انتخاب این رنگ ها فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

۲_طراحی :

بانوان از شال هایی که دارای طراحی باشند استقبال بیشتری میکنند و علاقه زیادی دارند مثلا شال اشکی که طرح اشک دارد این قضیه سبب خاص شدن شال شده است.

۳_چاپ :

میتوانید به صورت دستی یا با کامپیوتر طرح های خاصی مطابق سلیقه خود روی شال ها به وجود بیاورید.

سایت شال و روسری

سایت شال و روسری خرید شال و روسری یک چالش بسیار بزرگ هست چرا که در نزدیکی صورت هست و باید با توجه به صورت و رنگ پوستتان بهترین انتخاب را داشته باشید

حتما به کیفیت شال توجه داشته باشید چرا که در تماس مستقیم با موهایتان هست و در صورت بی کیفیت بودن ممکن هست سبب ریزش و شوره مو شود

شما برای خرید شال و روسری باید انواع مختلف آن را ببینید و بعد تصمیم به خرید بگیرید حال این کار اگر خرید حضوری باشد دردسر های زیادی دارد از جمله خیلی از مناطق فروشگاه های( روسری وشال) فروشی با فاصله های زیادی از هم قرار دارند که در این صورت شما باید مسافت های زیادی را طی کنید همچنین زمان با ارزش خود را نیز هدر میدهید.

اما اگر حال از طریق خرید آنلاین اقدام کنید از مزیت های فراوانی بهرمند میشوید از جمله به راحتی در خانه میتوانید انواع طرح ها و رنگ ها را ببینید تا بهترین انتخاب کنید همچنین با توجه به اینکه زیر هر کدام قیمت و مشخصات ذکر میشود بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که کدام انتخاب کنید

سایت ما توجه ویژه ای به مشتریان خود دارد و همواره تلاش خود را کرده ایم که کیفیت عالی داشته باشیم و محصول در کمترین زمان به دست مشتریان برسانیم و در این اوضاع کرونا هوای جیب شما را داریم با قیمت منصفانه محصولات عرضه میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *