شال مجلسی کارشده زنانه

شال مجلسی زنانه کار شده زیباترین و شاید گران‌ترین انواع شال و روسری موجود در بازار است که در طرح و رنگ آن تنوع گسترده ای وجود دارد و با قیمت های مختلف در بازار به فروش می‌رسد و مراکز زیادی عرضه کننده این محصول در کشور می باشند. در راستای هدف تأمین نیاز بانوان و خریداران و فروشندگان عمده شال مجلسی زنانه شرکت ما با بهترین تیم پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مشتریان بوده و شیک ترین و جدیدترین مدل های شال مجلسی زنانه را با کمترین قیمت در بازار به فروش می رساند و از این رو شما با خرید از شرکت ما می توانید سود بیشتری به دست آورید.

شال مجلسی کارشده زنانه

شال و روسری خلعت

شال و روسری خلعت شال و روسری در ایران برندهای مختلفی داشته و کارخانه های فراوانی تولیدکننده آن هستند و یکی از این بهترین برندهای ایرانی شال و روسری خلعت است که در زمینه تولید انواع شال و روسری باکیفیت و زیبا فعالیت داشته و سابقه طولانی دارد که نهایت تلاش خود را می کند تا نیاز روز بازار را تأمین کرده و رضایت خریداران را تأمین کند. به احتمال زیاد برند خلعت برای شما هم نامی آشنا است و به خوبی مطلع هستید که در گذشته این برند اغلب طرح هایی که اغلب مخاطب عام خواهان آنها بوده‌اند را روانه بازار کرده است، اما طراحان این محصول رفته رفته تصمیم گرفتند روند و رویکردی تازه و خلاقانه با کار گیرند تا هم نیاز خریدار تامین شده و هم بر میزان فروش آنان افزوده شود و محصول آنها جذاب‌تر و حتی خاص باشد.

رویکرد مهم و وطن دوستانه شال و روسری خلعت این بود که برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان داخلی از شعار و نمادهای خارجی استفاده نکند و به جای آن نمادهای ملی در نظر گیرد و از این جهت از اشعار اصیل ایرانی با خط درشت و ریز بر محصولات خود استفاده کرد و آن را روی این پوشاک حک کرد که از اتفاق بسیار خوشایند و مورد پسند مخاطبان بود و با استقبال بسیار خوب بانوان روبرو شد. بنابراین ویژگی بارز روسری خلعت داشتن اشعار با رنگ های مختلف است که با خطی خوش و ترتیبی جذاب روی آن نوشته شده است و این کار هم محصول را زیباتر کرده و هم مردم را کمی با شعرهای ایرانی بیشتر آشنا می کند و بر اطلاعات آنها می افزاید و این کاری پسندیده و فرهنگی محسوب می شود که حتی می تواند الگویی برای دیگر تولیدکنندگان باشد.

بنابراین می توان گفت بیشترین خریداران برند خلعت خانم هایی هستند که به شعر و شاعری علاقه مند هستند. شال و روسری خلعت یکی از بهترین پوشاک هایی است که می توانید آن را برای عزیزان خود سوغات برده و یا به آنان هدیه دهید تا هم از آن استفاده کنند و هم با خواندن نوشته های روی آن لذت ببرند. جدیدترین شال و روسری خلعت از نظر قیمت تفاوت چشمگیری با طرح های قدیمی تر ندارد که مزیت بزرگی محسوب می شود. با این اوصاف به شما پیشنهاد می کنیم از خرید این برند غافل نباشید و حسی شاعرانه را به خود و دیگران انتقال دهید و از کیفیت خوب و طرح های خاص این محصول بهره مند شوید.

قیمت شال سه متری

قیمت شال سه متری شال سه متری یکی از بلندترین انواع شال در بازار است که بانوان زیادی علاقه‌مند به خرید آن هستند؛ زیرا طول بسیاری داشته و بنابراین برای بستن مدل های جذاب و مختلف شال بسیار مناسب است و در واقع یکی که از محصولاتی است که می توان به وسیله آن در فضای مجازی روش های گوناگون بستن شال را آموزش داد و حتی به وسیله آن درآمدزایی کرد که در بازار با نرخ مختلف به فروش می رسد که به طور کلی هر چه در تولید آن هزینه بیشتری صرف شده باشد، روسری گران‌تر است، اما عوامل مختلف دیگری نیز نرخ آن را ارزان یا گران می‌کند و در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در قیمت شال سه متری جنس و نوع پارچه یا الیافی که برای تهیه آن استفاده می شود و بنابراین شالی که از جنس ساتن، نخ و ابریشم هست، قیمت یکسانی ندارد و معمولا نوع ابریشمی کمی گران‌تر است.
  • طرح و رنگ شال ابریشمی سه متری دیگر معیار تعیین کننده قیمت آن است و از این رو مدل‌های جدید شال با طرح های قدیمی نرخ مختلف داشته و حتی نقوش ساده در مقایسه با نقوش فانتزی هم قیمت را تغییر می‌دهد.
  • نوع چاپ هم در قیمت گذاری شال تأثیرگذار است و اگر شال دارای چاپ های نامرغوب باشد، قیمت کمتری در مقایسه با محصولاتی دارد که چاپ مرغوب دارد.
  • برند شال سه متری هم بسیار موثر بوده و قیمت آن را بالا و پایین می کند، شال هم می تواند تولید کارخانه داخلی باشد و هم از دیگر کشورها وارد می شود و از این رو قیمت آن‌ها با هم فرق دارد و اغلب اگر شال برند معتبر و شناخته شده داشته باشد، نرخ بیشتری دارد.
  • روش خرید شال سه متری نیز از دیگر عوامل تعیین کننده نرخ این محصول است که اگر از روش های بی واسطه تهیه شود، ارزان‌تر خواهد بود.
  • کیفیت شال، اینکه چقدر عمر می کند یا مقاومت آن در برابر شستشو که رنگ پس بدهد یا ندهد و حتی روش اتو کردن آن هم عامل مهم دیگری است که قیمت روسری را تغییر می دهد.
  • ضخامت این شال نیز در قیمت گذاری تاثیر دارد و بنابراین شال زمستانه ضخیم با شال نازک و خنک قیمت متفاوتی دارد.
  • شال سه متری در انواع ساده، مجلسی، اسپرت و غیره تولید می شود و هر یک کابرد مخصوص داشته و برای مجلس و مکان مناسب است و همین مسئله نرخ آن را تغییر می دهد و بارز است که شال مجلسی در مقایسه با دیگر انواع شال کمی گران‌تر خواهد بود.

شال سفید دیجی کالا

شال سفید دیجی کالا شال سفید رنگ یکی از رنگ های مورد علاقه و محبوب خانم‌ها است که در مکان های مختلف از آن استفاده می کنند و محال است در میان انواع شال و روسری آنها شال سفید رنگ وجود نداشته باشد که با کیفیت و قیمت های متفاوت در دیجی کالا نیز به فروش می رسد و یکی از ساده ترین و آسان‌ترین راه های تهیه و سفارش شال سفید است. شال سفید رنگ جنس های مختلفی داشته و در بازار می توان شال حریر، نخی، ابریشمی، گیپور و غیره مشاهده کرد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است. مثلا شال نخی به دلیل سبک بودن و خنک بودن بیشتر در فصول گرم سال استفاده می شود؛ اما شال حریر با توجه به حساسیت و ظرافتی که دارد و همچنین جنس لخت آن برای خرید یا کاربردهای روزمره چندان مناسب نیست و بیشتر برای مجالس استفاده می‌شود.

شال سفید رنگ به راحتی با تمامی رنگ های مانتو، شلوار یا روسری ست می‌شود و شما بانوان عزیز می توانید از شال سفید با لباس هایی به رنگ قهوه ای، بژ، خاکستری و غیره استفاده کنید تا استایل شیک تری داشته باشید. شال سفید دیجی کالا طرح و نقش های متنوعی دارد که یا ساده و بدون نقش بوده و یا در انواع طرح های گلدار، راه راه، توپی، طرح سرامیکی موجود می باشد. هر کدام از انواع شال سفید دیجی کالا با توجه به کیفیت و جنسی که دارد، روش شستشوی آن نیز مختلف است و ممکن است پس از شست‌وشو چروک شود یا اینکه هیچ تغییری نمی کند و به سادگی هم اتو می شود. این محصول دارای برندهای داخلی بسیار متنوع و یا برندهای خارجی است که از نظر کیفیت درجه بندی می شود و شما بانوان عزیز می توانید با تماشای تصاویر انواع شال سفید در دیجی کالا و آگاهی از قیمت و خصوصیات آن اقدام به سفارش نمایید.

شال کمر مردانه

شال کمر مردانه شال کمر مردانه لباسی است که مورد استفاده همه مردان نیست و تنها در شهر یا روستاهای خاصی از کشور استفاده می شود. مثلا همه ما به ویژه در تلویزیون دیده‌ایم که بیشتر مردم کردستان از شال کمر استفاده می کنند که برای مجالس یا کاربرد روزمره آن را به کمر می بندند و از این رو می توان گفت بازار خرید و فروش شال کمری در این مناطق رونق بهتری دارد و خریداران آن هم بیشتر است. شال کمری علاوه بر اینکه کاربردی است، نشانی از تمدن و فرهنگ اصیل مردم ایران زمین است و از این جهت لباسی ارزشمند به شمار می رود.

شال کمری در برخی مناطق با دست و از الیاف طبیعی مانند پشم، نخ و پنبه تولید می شود و به همین دلیل هم ممکن است نرخ گرانی داشته باشد. شال کمری رنگ های تیره و روشن متنوعی دارد و در بیشتر موارد مردان سالمند از شال مشکی استفاده می کنند و آقایان جوان طرفدار شال کمری با رنگ روشن هستند. شال کمر اگر چه جنس های مختلفی دارد، اما در اغلب موارد از پارچه های نخی تولید می شود که عموما طرح‌ و نقش‌های شطرنجی یا راه راه دارد و البته به صورت ساده و بدون نقش هم تهیه می شود. طول شال کمری مردانه هم متفاوت بوده و حداقل سه متر است و حتی تا ده متر هم می رسد. شال کمر به صورت مربعی دوخته می شود و برای بستن دور کمر به صورت مثلث تا می‌کنند و سپس به طور نواری یا هر روش دیگر دور کمر می پیچند.

بر خلاف تصور به اشکال مربعی دوخته می گردد. هنگام بستن شال مربعی به دور کمر آن را ابتدا مثلثی تا زده و سپس به شکل نواری یا هر شکل دیگری که بخواهند در می آورند. تا زدن شال مربعی به دور کمر، باعث گرم نگه داشتن بدن مردان نیز می شد. این لباس هم جنبه تزئینی و زیبایی داشته و هم در زمستان باعث گرم شدن کمر مردان می شود، علاوه بر این گاهی اشیائی مانند اسلحه، چوب و غیره نیز در آن قرار می دهند. قیمت شال کمری هم با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند که می توان به روش دوخت، کیفیت و نوع الیاف، طول و عرض، طرح و رنگ آن اشاره کرد. بهتر است برای تهیه شال کمر مردانه به تولید کننده در استان‌هایی مانند کردستان مراجعه کرد تا بهترین کیفیت محصول به دست شما برسد.

شال و کلاه زنانه دیجی کالا

شال و کلاه زنانه دیجی کالا شال و کلاه زنانه از طرق مختلف به فروش می رسد و یکی از آنها فروشگاه مجازی دیجی کالا است که مدل‌های گوناگون این محصول را به نمایش می گذارد و خریداران به راحتی می توانند تصویر انواع این محصول را مشاهده کنند و همچنین از ویژگی هایی مانند برند، کیفیت و قیمت آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند. شال و کلاه مخصوص فصل زمستان است ولی با این حال از نظر ضخامت با هم فرق دارد و با توجه به نوع نخ و کاموا ممکن است بسیار ضخیم یا نازک باشد. شال و کلاه زنانه چون بیشتر در فصل سرد سال استفاده می شود، تولید و خرید و فروش آن در نیمه دوم سال رونق بیشتری دارد.

شال و کلاه زنانه دیجی کالا رنگ های بسیار متنوعی دارد که دست خریدار را در انتخاب به راحتی باز می گذارد و نیاز همه بانوان با هر سلیقه ای را تامین می کند. این محصول نوع ست مردانه هم دارد و اغلب زوج های جوان طرفدار و خریدار آن می باشند. شال و کلاه موجود در دیجی کالا هم به صورت ماشینی تولید شده و هم با دست و کاموا بافته می شود و از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارد. برخی از مدل های شال و کلاه زنانه دیجی کالا بدین شرح است:

  • ست شال کلاه با بافت درشت
  • ست شال کلاه بافت ریز و ظریف
  • شال و کلاه قلاب بافی رنگی
  • ست شال و کلاه دانشجویی
  • شال و کلاه زنانه دستباف
  • شال و کلاه زنانه دو میل بافی
  • شال و کلاه سرهمی دستباف

هر کدام از این مدل ها به طرق مختلف و با قلاب یا میل و به صورت دستی یا به کمک ماشین بافته می شود، همچنین به سادگی و بدون مدل تهیه می شود و یا در تولید آن از مدل و روش های بافت جدید، شیک و گاهی پیچیده استفاده می شود که ممکن است لطیف و نرم با ضخامت کم باشد، یا اینکه کلفت، حجیم و سنیگن است. زنان جوان بیشتر از رنگ های صورتی، سفید، خردلی قرمز و رنگ‌های شاد شال و کلاه استفاده می کنند و معمولا بانوان میانسال شال و کلاه با رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای استفاده به کار می‌برند. برخی از مدل های شال و کلاه فانتزی و عروسکی است و بیشتر برای میهمانی و مجالس کاربرد داشته و نمی توان در مکان های رسمی و محیط کار پوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *