مایع لباسشویی کامفورت عمر لباسشویی را افزایش می دهد

شوینده مایع لباسشویی کامفورت را می توانید در هر دمایی استفاده کنید و با انواع ماشین لباسشویی ها سازگار است. شوینده لباسشویی با تکنولوژی 3 در 1 عملکرد بالایی دارد و از انواع پارچه لباس ها در برابر آسیب محافظت می کند.

همه مواد برای استفاده بی خطر هستند که به راحتی کثیفی و لکه را از روی لباس پاک می کنند. وقتی نوبت به تولید مواد شوینده لباس می رسد، می خواهیم به لباس های همه نگاه تازه تری داشته باشیم.

در مورد اکثر شوینده های مایع که می توانید مستقیماً روی یک لکه بمالید اینطور نیست. به همین دلیل است که Tide که هم پودر و هم مایع شوینده می فروشد، استفاده از شوینده مایع را برای پیش تصفیه لکه و پودر را برای تمیز کردن عمیق تر توصیه می کند.

پرسیل استفاده از مایعات را برای بارهای کوچک یا بزرگ، شستشوی سریع در ماشین لباسشویی یا شستشوی دستی توصیه می کند و پودر را برای بارهای زیاد توصیه می کند، زیرا می توانید کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا پودر t ارزان تر است.

قابل توجه است که پودر می تواند پمپ تخلیه واشر یا شلنگ منتهی به پمپ را مسدود کند و ممکن است واشر تخلیه نشود. پرکننده‌های موجود در پودر شوینده همچنین می‌توانند با مایعات موجود در سیستم سپتیک شما تعامل داشته باشند و جامداتی را تشکیل دهند که سیستم را مسدود کرده و از دفع زباله جلوگیری می‌کند.

اما انتخاب پودرهایی با برچسب ایمن برای سیستم‌های سپتیک می‌تواند این خطر را کاهش دهد. از آنجایی که مواد شوینده مایع به راحتی در آب حل می شود، تا زمانی که از مقدار توصیه شده مواد شوینده برای هر بار تجاوز نکنید، احتمال تجمع آن در ماشین لباسشویی یا گرفتگی سیستم های سپتیک کمتر است.

شستن لباس‌ها با مواد شوینده غلیظ، طراوت و طراوت طبیعی به لباس‌های شما می‌بخشد و همچنین لباس‌ها را از محو شدن، کشیدگی و چروکیدگی محافظت می‌کند. شوینده مایع لباسشویی در بسته بندی مناسب برای انسان با درپوش پیچ خورده روی بطری عرضه می شود که ریختن مواد شوینده را در ماشین لباسشویی یا سطل های لباسشویی آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *