مردی پودر لباسشویی پرسیل 7 کیلویی در روز تولد همسرش به او هدیه داد

تقریباً هر یک از ما در رمزگشایی اجزای مواد شوینده لباسشویی مشکل داشتیم. من می خواهم پودر لباسشویی پرسیل 7 کیلویی را تا حد امکان ایمن بخرم، اما برای این کار باید بدانید کدام اجزا خطرناک هستند.

تمام اجزای پودر طبق GOST در محدوده 2-4 کلاس خطر قرار دارند. به عنوان مثال، فسفات ها جزء گروه خطر دوم هستند و خطرناک ترین اجزای پودر لباسشویی، نوشابه در درجه سوم، آنزیم ها در طبقه چهارم مواد کم خطر هستند.

ما جدولی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا در تمام این اجزای پیچیده حرکت کنید و بدون از دست دادن کیفیت شستشو، انتخاب درستی به نفع ایمنی داشته باشید.

کربنات سدیم یک جزء طبیعی است، دارای خواص شوینده است، کاملاً شسته می شود، خطرناک نیست. سولفات سدیم – یک جزء طبیعی، یک پرکننده بی اثر (که برای حجم استفاده می شود)، کاملاً شسته شده، خطرناک نیست.

پرکربنات سدیم سفید کننده اکسیژن آلودگی را از بین می برد، آنها را اکسید می کند، در نتیجه حذف بعدی آنها را تسهیل می کند رنگ ها را تازه می کند و پارچه ها را ضد عفونی می کند کاملاً شستشو می دهد، خطرناک نیست.

روشن کننده نوری – یک ترکیب آلی که پس از شستن روی لباس ها باقی می ماند و نور را در قسمت آبی طیف منعکس می کند، توهم نوری سفیدی ایجاد می کند، شستشو نمی شود، هیچ خطری شناسایی نشده است.

اول از همه، مواد شوینده باید ایمن باشند. از این گذشته ، این “شیمی” است و اگر سازنده الزامات ایمنی اجباری را رعایت نکند ، شوینده ها می توانند نه تنها هنگام استفاده از آنها در طول فرآیند شستشو، بلکه هنگام پوشیدن اقلام شسته شده با آنها به سلامت مصرف کننده آسیب برسانند. این واقعیت که پودر لباسشویی خطری برای سلامت مصرف کننده ندارد، با علامت انطباق روی بسته بندی آن ثابت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *