مردی که بخاطر کلاه چرمی مردانه نوین چرم طعمه ببر شد

کلاه چرمی مردانه نوین چرم اکسسوری است که روی سر می پوشند یا می پوشند. هم در زمستان و هم در تابستان قابل استفاده است. دلیل استفاده از آن در فصل تابستان و زمستان تغییر فصل است. از آنجایی که در زمستان هوا بسیار سرد است، کلاه از سر در برابر سرما محافظت می کند.

از آنجایی که هوا در تابستان گرم است، کلاه از سر در برابر گرما محافظت می کند. توسعه کلاه به سال ها قبل بازمی گردد. سال ها پیش کلاهی وجود نداشت. مردان به جای کلاه فاس، عبا یا عمامه می پوشیدند. در دوره آتاتورک تلاش هایی برای نوسازی دولت صورت گرفت.

اصلاحات در بسیاری از زمینه ها از لباس تا واحدهای اندازه گیری، از حروف مورد استفاده تا قانون مدنی انجام شد. یکی از اصلاحات انجام شده اصلاح کلاه بود. آتاتورک انقلاب کلاه را با بیان اینکه مردم در دولت های مدرن از فس یا عمامه استفاده نمی کنند متوجه شد.

در سفری با کلاه بر سر آمد و کلاه را به مردمش معرفی کرد. اگرچه کلاه در ابتدا مورد استقبال قرار نگرفت، اما به مرور زمان مورد استفاده قرار گرفت. در 25 نوامبر 1925، کلاه برای اعضای مجلس ملی بزرگ ترکیه و کارمندان دولت اجباری شد. در 28 نوامبر 1925، قانون کلاه در روزنامه رسمی منتشر شد و لازم الاجرا شد.

توسعه فناوری نیز تأثیر خود را بر روی کلاه نشان داد. با گذشت زمان، انواع کلاه ها پدید آمدند. کلاه چوچه یکی از آنهاست. کلاه Chocke کلاهی به شکل زنگ است. یکی از محبوب ترین کلاه های آن زمان است. در دهه 1920 استفاده شد. نوع دیگر کلاه کلاه کابوی است.

کلاه کابوی کلاهی است که توسط کابوی ها استفاده می شود، با طناب به دور گردن، با لبه های خمیده به سمت بالا. کلاه کابوی در گذشته آنقدر کلاه محبوب بود که حتی در یشیلچام نیز حضور خود را نشان می داد. این ژانری بود که اغلب در فیلم ها استفاده می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *