نئوپان گنبد را در عایق بندی سقف خانه ها استفاده می کنند

اگر قصد دارید تشک خود را روی نئوپان گنبد تختی قرار دهید که از قبل پایه محکمی دارد، نئوپان لازم نیست. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید تخت شما ارتفاع بیشتری داشته باشد، یک تخته تختخواب‌شوی راهی عالی برای بالا بردن تشک شما بدون آسیب رساندن به ساختار آن است.

اگر فریم تخت با فونداسیون توری دارید، می‌توانید یک تخته تختخواب‌شوی را روی تخته‌ها قرار دهید و تشک خود را روی تخته تخته‌ای قرار دهید. بسته به اینکه می‌خواهید تختتان تا چه اندازه بنشیند، می‌توانید تخته‌های 1، 2 یا 3 اینچی را انتخاب کنید.

اگر تخت خواب قابل تنظیم دارید، نیازی به تخته باکی ندارید. قرار دادن هر چیزی بین تشک و فریم از خم شدن درست قاب جلوگیری می کند. امروزه بیشتر فنرهای جعبه ای از یک جعبه چوبی یا فلزی با روکش پارچه ای تشکیل شده است. آنها از نظر ثبات یا پشتیبانی به تشک بالا چیز زیادی اضافه نمی کنند.

از آنجایی که همه فنرهای جعبه ای سطح محکمی ندارند، پایه قابل اعتمادی برای اکثر تشک های فوم یا هیبریدی ایجاد نمی کنند. با یک تخت خواب مدرن تر، بهتر است از شر فنر جعبه ای قدیمی خود خلاص شوید و تخت فوم جدید خود را روی یک پایه محکم یا یک نئوپان قرار دهید.

اگر ترجیح می‌دهید جعبه خود را فنر نگه دارید، می‌توانید روی آن تخته‌ای قرار دهید تا سطحی محکم برای تشک ایجاد کنید. با این حال، قبل از انجام این کار، گارانتی تشک خود را دوباره بررسی کنید.

برخی از ضمانت‌ها ممکن است استفاده از فنر جعبه را به طور کلی ممنوع کنند. همچنین، باید مطمئن شوید که فنر جعبه شما می تواند وزن یک تخته تخته ای و یک تشک فوم را تحمل کند.

با این حال، یک تخته تخته سه لا دوام بیشتری دارد، تمیزتر به نظر می رسد و بهتر از یک ورق تخته سه لا از آسیب جلوگیری می کند. تخته سه لا اغلب می تواند تراشه ایجاد کند و ممکن است روی تخت یا تشک شما گیر کند. تخته های بانکی برای حمایت از تشک شما اندازه گیری و درمان می شوند، بنابراین در طولانی مدت آسان تر و ایمن تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *