پسری که بخاطر ماشین لودر اسباب بازی بیماری اعصاب گرفت

ماشین لودر اسباب بازی اسباب‌بازی‌های مناسبی برای پشتیبانی از مهارت‌های زبانی اولیه با افرادی است که دیر صحبت می‌کنند یا کودکان پیش‌دبستانی با تاخیر زبانی. شما می توانید اهداف زیادی را هدف قرار دهید و از طیف وسیعی از استراتژی های زبانی با آنها در طول جلسات درمانی و فعالیت های درمانی مبتنی بر بازی استفاده کنید.

من قصد دارم 5 روش را به اشتراک بگذارم که می توانید از ماشین های اسباب بازی برای حمایت از مهارت های زبان اولیه در جلسات گفتار درمانی خود استفاده کنید. هنگام بازی با ماشین‌های اسباب‌بازی، می‌توانید طیف وسیعی از استراتژی‌های زبانی را هدف قرار دهید.

آنها یک اسباب بازی ایده آل برای استفاده در جلسات مربیگری والدین مبتنی بر بازی هستند زیرا ماشین ها اغلب برای بچه های کوچک انگیزه زیادی دارند. هنگام بازی با ماشین های اسباب بازی، برخی از استراتژی های زبان اولیه مورد علاقه من عبارتند از: نظر دادن در مورد کاری که شما یا کودک در بازی انجام می دهید صحبت کنید.

انتخاب ها مجموعه ای از ماشین ها و وسایل نقلیه اسباب بازی را در اختیار داشته باشید و به کودک پیشنهاد دهید کدامیک را که می خواهد با آن بازی کند انتخاب کند. تکرار کلمات مورد نظر را در طول بازی زیاد تکرار کنید. کپی و اضافه کنید آنچه کودک گفته است را تکرار کنید و کلمه دیگری را به آن اضافه کنید.

یکی دو تا ماشین اسباب بازی سریع ده شد و بعد بیست شد و حالا آنقدر ماشین داریم که به سختی جا برای نگهداریشان داریم! در طول سال‌ها، مجموعه ماشین‌های اسباب‌بازی در حال گسترش ما مورد علاقه هر چهار فرزند ما بوده است، و در حال حاضر کوچک‌ترین ما، نوح سه ساله، کاملاً شیفته آنها است! ماشین‌ها اسباب‌بازی ساده، ارزان و در دسترس هستند و می‌توان از آنها به طرق مختلف استفاده کرد. در اینجا شش روش مورد علاقه ما برای بازی آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *