پسری که پدر خود را با فوم سقفی در سنندج خفه کرد

جای تعجب نیست که معمولاً بیشتر اتلاف گرما در یک خانه از طریق اتاق زیر شیروانی انجام می شود، این یک فرصت طلایی برای عایق کاری سقف و اتاق زیر شیروانی شما با فوم سقفی در سنندج است تا از دست دادن گرما به حداقل برسد و گرمای موجود در خانه شما به حداکثر برسد.

وقتی اتلاف گرمای زیادی دارید، قبض انرژی شما بیشتر می شود، هر ماه پول بیشتری را برای گرم نگه داشتن خانه خود خرج می کنید و صورت حساب های شما شروع به انباشته شدن می کند.

راه اندازی مداوم گرمایش راه حلی برای مشکل شما در یک خانه سرد نیست، با این حال، عایق کاری اتاق زیر شیروانی و سقف خود با فوم اسپری می تواند راه حلی باشد. به‌جای استثنا کردن قبض‌های بالای انرژی در هر ماه، می‌توانید مقدار اتلاف گرما را متوقف کرده یا کاهش دهید، به شما این امکان را می‌دهد که کمتر به گرم کردن ملک خود متکی باشید و در قبض‌های ماهانه خود صرفه‌جویی کنید.

یک نوع عایق را می توان برای پوشاندن کل اتاق زیر شیروانی و پشت بام استفاده کرد و به آن برای حداکثر پتانسیل حفظ گرما و اتکای کمتر به صورتحساب های انرژی به آن توهین کرد.

ما استفاده از عایق فوم اسپری را تایید می کنیم و معتقدیم که این عایق می تواند راه حلی برای مشکل شما در داشتن خانه سرد و تسلیم شدن در برابر قبوض بالای انرژی باشد. آیا می دانستید که خانه های بدون عایق می توانند تا 25 درصد گرما را تنها از طریق پشت بام خود از دست بدهند؟

بنابراین، تمام گرمای تولید شده از گرم کردن ملک شما، احتمالاً تا 25٪ از آن را از طریق یک اتاق زیر شیروانی و سقف بدون عایق از دست خواهید داد. چیزی بسیار ساده مانند عایق بندی سقف می تواند این رقم را به شدت کاهش دهد و سیستم کارآمدتر، شرایط زندگی بهتر و قبض انرژی ارزان تر را برای خانه شما فراهم کند.

بسته به نوع سقف و نوع اتاق زیر شیروانی یا اتاق زیر شیروانی شما، نوع دیگری از عایق بندی را انتخاب می کنید، می توانید عایق سرد زیر شیروانی یا عایق زیر شیروانی گرم را انتخاب کنید، می توانید کف اتاق زیر شیروانی را به تنهایی یا تیرهای سقف خود را عایق بندی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *