کشف ماکارونی لوله ای مانا سمی توسط نیروهای دریایی

فواید ماکارونی لوله ای مانا تهیه شده از غلات کامل با فواید غلات کامل دست نخورده مانند جو، برنج قهوه ای یا کینوا قابل مقایسه نیست. با این حال، در حالی که تفاوت کمی در تأثیر پاستاهای تصفیه شده و غلات کامل بر سلامتی وجود دارد، ماکارونی که از غلات کامل تهیه می شود، اگر به دنبال کاهش وزن هستید، ممکن است انتخاب بهتری باشد.

نسبت به ماکارونی تصفیه شده کالری کمتری دارد و فیبرهای سیرکننده بیشتری دارد. ماکارونی غلات کامل همچنین حاوی مقدار بیشتری از اکثر ریزمغذی‌ها است، به غیر از ویتامین‌های B، که در طی فرآوری دوباره به ماکارونی غنی‌شده اضافه می‌شوند. ماکارانی از آرد گندم تهیه می شود که پودر شده است و بیشتر آن را کاهش می دهد.

وقتی پاستا در حد اعتدال مصرف شود، می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. ماکارونی غلات کامل ممکن است برای بسیاری انتخاب بهتری باشد، زیرا کالری و کربوهیدرات کمتری دارد اما فیبر و مواد مغذی بیشتری دارد. با این حال، علاوه بر نوع ماکارونی که انتخاب می‌کنید، چیدمان روی آن نیز به همان اندازه مهم است.

با افزودن مواد پرچرب و پرکالری مانند سس ها و پنیرهای خامه ای، کالری ها می توانند به سرعت جمع شوند. اگر مراقب وزن خود هستید، به جای آن مقداری روغن زیتون مفید برای قلب، چند سبزی تازه یا چند سبزی مورد علاقه خود را مصرف کنید.

همچنین می توانید پروتئین انتخابی خود را به پاستا اضافه کنید تا به یک وعده غذایی متعادل تبدیل شود. به عنوان مثال، ماهی و مرغ می توانند مقداری پروتئین اضافی اضافه کنند تا احساس سیری و سیری داشته باشید، در حالی که کلم بروکلی، فلفل دلمه ای یا گوجه فرنگی می توانند مواد مغذی و فیبر اضافی را فراهم کنند.

با این حال، ماکارونی سرشار از کربوهیدرات است. رژیم‌های پر کربوهیدرات ممکن است سطح قند خون را افزایش دهند و با برخی از اثرات منفی بر سلامتی همراه باشند. به همین دلیل، مهم است که اندازه وعده‌ها را کنترل کنید و روی ماکارونی‌های سالم مانند سبزیجات، چربی‌های سالم و پروتئین را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *