گردو بدون پوست سبز بهترین محصول برای از بین رفتن میگرن شما

گردو بدون پوست سبز به دلیل فراوانی چربی‌های امگا 3 مانند آلفا لینولنیک اسید و اسید لینولنیک، تامین چربی سالم را تشویق می‌کند. مطالعات نشان می دهد که یک وعده گردو در روز به کاهش کلسترول و کاهش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب کمک می کند.

آنها همچنین در کاهش فشار خون بالا مفید هستند. به پیشگیری از سرطان کمک می کند تحقیقات نشان می دهد که مواد بیوشیمیایی از جمله اسیدهای چرب امگا 3، توکوفرول ها و غیره موجود در گردو دارای خواص پیشگیری از سرطان هستند.

این ترکیبات موجود در گردو می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پروستات، سینه یا پانکراس را کاهش دهد. باروری را بهبود می بخشد تحقیقات ثابت می کند که افزودن گردو به رژیم غذایی روزانه ممکن است تعداد، کیفیت و تحرک اسپرم را افزایش دهد.

گردو همچنین ممکن است به جلوگیری از مورفولوژی اسپرم یا رشد غیر طبیعی اسپرم کمک کند. تقویت کننده مو و ناخن اسیدهای چرب موجود در گردو از ریزش مو و ابروهای پوست سر جلوگیری می کند. علاوه بر این، آنها به تغذیه و تقویت موهای شما برای بهبود سلامت مو کمک می کنند.

ماساژ پوست سر با روغن گردو ممکن است به تحریک فولیکول های خفته مو و در نتیجه بهبود درخشندگی آن کمک کند. بافت سبک روغن به آن اجازه می دهد تا به عمق ساقه مو نفوذ کند، آن را مرطوب کرده و شوره سر را کاهش دهد.

خواص ضد التهابی گردو به تسکین و آرامش پوست سر ملتهب کمک می کند. بیوتین بالا، ویتامین E و ویتامین B موجود در گردو به تقویت ناخن ها و بهبود سلامت ناخن ها کمک می کند.

گردو حاوی اسید آمینه ای به نام تریپتوفان است که به تنظیم ساعت بدن کمک می کند. بدن ما از این اسید آمینه برای تولید سروتونین و ملاتونین استفاده می کند که هر دو در تنظیم خواب نقش دارند.

بنابراین، مصرف گردو قبل از خواب ممکن است به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند و از سلامت جسمی و روحی بهتری برخوردار باشد. عوارض جانبی احتمالی گردو مشکلات گوارشی محتوای فیبر موجود در گردو ممکن است مشکلاتی را برای سیستم گوارش شما ایجاد کند.

در حالی که مقادیر متوسط ​​آن هضم را تسریع می کند، گردو بیش از حد می تواند منجر به مشکلات گوارشی مانند اسهال، نفخ و درد معده شود. خوردن بیش از حد گردو همچنین به دلیل داشتن اگزالات زیاد می تواند باعث ایجاد سنگ کلیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *